30 jaanuar 2007

Kired...


Olen kuskilt kummalisest allikast pärinud suhteliselt käreda temperamendi, vb pigem siis iseloomu või... Igatahes... Uurides oma sugupuud avastasime, et osad juured viivad Lydia Koidulani ja samas ka hoopis Saksamaale! Ma olen alati arvanud, et ma ei saa päris puhast eesti verd plika olla. Liiga emotsionaalne! Igatahes, Saksamaa...see avastus oli isegi veidi pettumus:D...kuid oma juurtes pettunud olla....kõlab kummaliselt!!! Mõnes mõttes oleksin märksa õnnelikum olnud, kui oleksin avastanud juured Itaaliast...mis on minu ammune kirg. Ma lihtsalt tean, et olin eelmises elus itaallane! Muidu poleks mul selle maaga nii suur side.

Minu elus on palju kirgi. Üks neist (kõik nad on loomulikult pingereas pärast muusikat!) on kahtlemata reisimine! Tahaks igal pool ära käia! Itaalia on muidugi nii minu hingele, et sinna läheks iga kell tagasi! Samas, Aafrika...Brasiilia...Hispaania....Austraalia...Ameerika....Inglismaa....Nepaal....
Jaapan...Island...Uus-Meremaa....Kariibi meri:D oeh...igasugused kohad! Ma teeksin kindlasti ümbermaailmareisi kui võimalus oleks! Õnneks muusiku elukutse annab reisimiseks võimalusi...(raha küll jääb ilmselt alati veits vajaka...)


Mind on alati võlunud hea jazz-muusika. Ma olen ammu unistanud jazz-laulmisest, kuid arvasin, et esiteks pole aega ja teiseks...mina ja laulan...ehh...mis jama see on?! Aga...ma hakkasin ometi hääleseade tunnis käima! Juba eelmine poolaasta tegelikult! Ma loodan, et saab asja! Laulmine on nii tore, õnneks mul on alati kõva hääl olnud, olgu see rääkides, naerdes või lauldes! (muide, kaks kuud laulsin isegi Estonia ooperikooris oma tädi asemel...hihihi). Õpetaja igatahes annab lootust...


Ja üks asi veel...kuulake seda: http://www.youtube.com/watch?v=uJC2bOmAEn8

Tango!!!!!! Jaaaaaaa!!!!!! MILLISED KIRED!!!! Ma tahaks osata tantsida!!! Kõigepealt teen läbi mingi algelise peotantsu (ma ikka ei väsi lootmast, et mu hea sõber Mait tuleb muga koos kursustele - hahahaa) ja siis ...tango...need rütmid, no need ei saa lihtsalt külmaks jätta! Nad ju süütavad! Esiteks Piazzollat peaks mängima...aga tantsida...jah tahaks tantsida! Selle plaani viin täide! Nui neljaks!!!!!



Unistav Maarit viib sihile! :D


ehk siis plaanid täituvad! Nad lihtsalt peavad!!!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Unista, tüdruk! Need sillutavad su rajad inglipuudutuste ja teiste õnnehetkedega!

Maarit ütles ...

Seda usun ma siiralt ilmselt elu lõpuni!!!

Tuleb olla julge ja unistada!!!
:)