29 jaanuar 2007

Elgar "Nimrod"


Teate, see on kõige kurvem, ilusam lugu mida ma viimasel ajal kuulnud olen!!! See on ju lausa südantlõhestav...ma kuulan praegu seda vaheldumisi tsellokontserdiga umbes 10ndat korda...ja ma tunnen, et ma tahaks nutta...just sellepärast, et see muusika on nii ilus....lihtsalt niiniiiiniii ilus..... ja niiii kurb...

http://www.youtube.com/watch?v=pZ13hgvQWaI&NR



oeh....


pühkides pisaraid...
m.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sattusin täitsa juhuslikult sinu blogi lehele. On jah jube kurb ja jube ilus lugu. Kunagi üks väga kallis inimene kinkis mulle plaadi, kus oli ka see lugu peal. See teeb asja veel ilusamaks ja kurvemaks. Aga muidu kõike kaunist sulle!:)

Anonüümne ütles ...

Oh neid, su pisaraist saab pärl,
mida hoiaks oma pihus .....ja kui mängid laval kiirtevihus, pisaraist mu palg on märg....

Maarit ütles ...

Oi, Kristel...jahh, need kallite inimeste kaunid kingid...
Aga kõike kaunist Sullegi!:)

Hr/pr Anonymous...

Need on tõeliselt kaunid read...!!!