25 jaanuar 2007

"Sülfiid"


Täna tahaks kirjutada mitmest asjast. Kuna elu on viimasel ajal kuidagi kirju, kuid samas nii hall ja üksildane...siis mõtteid on samuti peas värviliste killast.
Alustame siis tähtsaimast: täna esietendus Rahvusooperis Estonia ballett "Sülfiid"... Mängisin esimeses puldis! Küll oli vahva, närvesööv, kuid tõeliselt vahva!!! See on väga ilus ballett ja te kõik lihtsalt peate seda vaatama tulema...Asja teevad veelgi ilusamaks need kümned...et mitte öelda tuhanded tsellosoolod, mida ju nii harva kohtab! Isegi neljatsellosoolod...oeh...mul oli suur au mängida oma erialaõpetaja kõrval, teist häält!:)

muidugi vaadates neid baleriine ... super täiesti...aga samas...nad on ikka nii kleenukesed...jube! Mul tekib peaaegu et alaväärsuskompleks, et appi kui paks ma olen :S...:D ( lets call it "naiselik kadedus")


see selleks...


Teine asi on see, et mul on kahju tunnistada, kuid, paljud inimesed minu tutvusringkonnas on mulle suure pettumuse valmistanud... Vahel lihtsalt on kellegi vastu respekt, kuid siis saavad nad millegi väga imelikuga hakkama ning see nullib selle ilu, tarkuse, sõpruse, austuse...oeh...

Tõelisi sõpru saab olla väga vähe...ja siis veel sooje tuttavaid, kellega on lihtsalt aeg-ajalt niii vahva jälle rääkida ja näha! Aga tõelised sõbrad...need lähevad läbi tulest ja veest...sõjast armastusest...:D koos...selles ongi power!!! Lihtsalt need tuleproovid on ammu läbitud ja valisteb TÄIELIK usaldus!


Mis ma siis veel tahtsin öelda...ah jaa...


kiindumus...see on üks imelik asi...millal on kiindumus harjumus? millal armastus? kas üldse? millal tõeline hingesugulane?

ja miks...miks ometi mõni inimenene kiindub nii pagana mööda ...tema jaoks niiii valedesse inimestesse...ja miks? Miks läheb mõnel alati kõik vussi? Miks see sõna `armastus` tundub ikka nii arusaamatu...ja samas nii osa sinust...ja miks see peab alati ühepoolne olema...millal tuleb see minu õnn???????


noh...need on sellised väga üldised ja retoorilised küsimused, mida esitavad endale inimesed...miljonid inimesed iga päev.....olen siin liialt palju filosoofiaga tegelenud...(nimelt pidin isegi sessi ajal filosoofia arvestust kaks korda sooritama...ja mitte selle pärast et õpetaja minust nii vaimustuses oli, et minu juttu kaks korda lugeda tahtis...:D)



üldjoontes veereb elu toredasti...karjääriredellil muudkui tipu poole (mitte et ma teaks kus see on) ... ja "era" elus... õnneks on mul paar väga head sõpra, kelleta ei suudaks ellu jääda! Mõni pesitseb küll sootuks Brüsselis kuid hoitko alt, järgmine nädal lendan sinna...;)



jääge endaks...ja otseloooomulikult moodsaks!


M.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas sa üldse tead, kui ilus inimene sa oled nii seest kui ka väljast!
Ma olen päris kindel, et Su ellu tuleb midagi suurt, sellist, mida sa oodatagi ei ole osanud....ma tean, sest Sa väärid seda!Sul on sisukaim ja armsaim blogi nende paljude tüdruk-päevikupidajate seast.

Maarit ütles ...

:) aitähh! Ma loodan väga, et see nii läheb! oeh...