01 jaanuar 2007

Uus...


Toredat ja edukat uut aastat!


...nüüd kui aasta uus ja mitte enam 6,

...siis võtan vaevaks proovida

...head uut teil` soovida...


saagu rõõmu palju uueks

õnnesõõmu kevadeks ja suveks...




heh...täna ütles keegi mulle, et esimesel päeval peaks luuletuse kirjutama - nii ilus mõte!

Mõeldud - tehtud! oma "luuleannet" polegi ma üritanud eriti kunagi realiseerida:D aga eks mõte ole see, mis loeb, eks?



Igaljuhul - see mida teed esimesel jaanuaril, seda teed terve aasta! Mina olen täna maganud, söönud, pilli mänginud, õppinud, ema ja isaga juttu rääkinud, muusikat kuulanud, koristanud, autoga sõitnud ja sõpru aidanud...



jääge moodsaks ja südamlikeks!
ja mis põhiline ... mõelge ilusaid ja häid mõtteid:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Head uut aastat Sullegi! Mina koristasin terve päeva...:)
Piret

Mait ütles ...

Moodsaks ja südamlikeks kõlab küll kiftilt!!:)