02 veebruar 2007

Mõtted


Eile käisin õe juures! Ta elab Mähel, mõnusas majakeses, mis on väga minimalistliku arhitektuuriga, kuid ülimalt romantiline ja soe! Kuna mu autot pole mõtet enam (kunagi) mainida, siis pidin minema sinna bussiga. See oli üsna mõnus ettevõtmine. Nr 8 käib tegelikult üliharva mu meelest ning pidin lõpuks Pirita teelt 20 minutit, isegi pool tundi kõmpima Mähele. Tegelikult osutus see nii toredaks.
Kummaline kuidas linnas on sääraseid oaase - kõik oli nii vaikne, lumine ja õdus. Jalutasin ning hingasin värsket õhku. Jõudsin kohale ning me hakkasime õe lastega lauamänge mängima. Uskumatu, kuidas aeg lendab. Laste pealt on seda kõige parem näha...Helena on juba 9 aastane...ning Martin juba 6...Kuidas see võimalik on? Nad on nii asjalikud, et mind ennastki hämmastab, kuidas ma nendega suheldes vahel sõnadega pahuksisse satun... Nad on nii targad. Kõik mängud on neil selged ja see on nii tore, kuidas nad muudkui seletavad mulle, kuidas peab täpselt selle kaardi käima siis ja teisega sa saad võita endale neid asju juurde:D ja see on jokker, see asendab ükskõik mis kaarti:D
Kusjuures, praegusel ajal tehakse väga lahedaid lauamänge lastele! Meiegi mängisime ühte mängu nimega "Kimble" mis on põhimõttesliselt reis ümber maailma ning üks teine mäng, kus olid pildid maailma kuulsatest vaatamisväärsustest, ühesugused pildid, millele pidi samasuguse paarilise leidma. Nii tore oli! Ja kui ma veel jutustasin, et oi näe, see koht asub Roomas ja ma olen seal isegi käinud, oli nende imestus muidugi üüratu...seda on tore näha...
Ma loodan neile olla hea tädi ja tulevikus veelgi parem...

Nii, mis veel on juhtunud vahepeal...ah jaa...Teater...

Mul oli kolmapäeval teatris viimane tööpäev...see tegi kohe nukraks! Ma olen sealse elu-oluga nõnda harjunud, et raske on kohe ilma:) Andsin pillikapivõtme ära ja...riided on mul ikka veel seal...:S aga ...oeh... Ega see päris päris viimaseks jäänudki, kuid ikkagi...kurb veidike...

Aga homme...haaaaa....homme sõidame me tüdrukutega Brüsselisse!!!! Vaat see on lahe! see saab niiiiiiniiii lahe olema! Mariani juures on kah internet, aga ma igaks juhulks ei luba enne kirjutada, kui tagasi olen! :)


Kuid nüüd siirdun küll unejuttude juurde, et sillutada endale tee mõnusate värviliste unede juurde, mis alati nii põnevad on!

Ja Teie, vaadake aknast välja - taas sajab lund...niii romantiline vaatepilt! Puutumata, asutmata, jäljetud tänavad...vaikus ja puhtus!



Tahaks kõiki kallistada kohe:)


maailm on ime!!!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

muhe on lugeda:)

Maarit ütles ...

muhe on tõeliselt tore sõna eesti keeles...
Säärased sõnad nagu muhe, säärane, malbe, kirgas...need sõnad teevad keele nii palju kordi kaunimaks!:)