20 veebruar 2007

"Hea aasta"


Käisin täna kinos! "A Good Year" - mõnus film, mõneti ülimalt naiivne, kuid ikkagi tore vaadata!

Paratamatult tekkisid mul hoobilt seosed isiklike kogemustega. Just seoses Prantsusmaaga ja viinamarjaistandustega. See miljöö ja õhkkond...maja mäe veerel ning vaade viinamarjapõldudele...vein...Lõuna-Prantsusmaa, loodus...ohh...ma olen seal olnud! Samuti olen ma Itaalias külastanud veinikeldreid ja viinamarjakasvandusi! See on midagi nii...võluvat...
Ja need näitlejad - just prantslased - nad olid lihtsalt nii ehedad, täpselt nii nad räägivadki!
Ja kui hästi kõlab prantsuse keel...kohe kahju hakkas, et ma eelmisel aastal keset semestrit sellega lõpparve tegin...piinlik lugu! Inglased nende kõrval mõjusid kuidagi tavalisest märksa teistsugustena...
Milline nauding võib olla enda kasvatatud taimedest tehtud veini maitsta...eriti kui see on suurepärane vein, mitte ei sarnane rotimürgile...
See kõik meenus mulle...ja tuletas meelde vana, tolmu kogunud unistuse samuti ükskord midagi nii suurepärast omada - maja mäeveerel, vaade istandustele... pudel veini, mida saaks nautida koos armastatud inimesega... Elada rahulikku, lõunaeurooplaslikku elu ja nautida iga kordumatut hetke, sest elu ongi ju ilus! Aegajalt oma mõnusas aiakeses luuleõhtuid korraldada ning pilli mängida... lugeda raamatuid ... võibolla ka kirjutada... :D memuaare lastelastele! ja unistada...
Aga samas...alati jääb unistustele ette bettoonsein, millest...palun väga...murra või peaga läbi! Mingi tobe allumine vahenditele! Sest ilma miljoniteta seda kõike teostada ei saa...
Nii jääbki minu viinamarjaistandus ilmselt eksisteerima minu unistustemaailmas, kus ma olen endale sisseseadnud ühe väga mõnusa majakese...kus enamasti puhub soe tuul ja paistab päike ning sajavad toredad äkkvihmad, mis aitavad mu viinamarjadel kasvada!
Kui just...tjah, kui just ei tule keegi eriti veetlev pankurist noormees mulle igavest, ohjeldamatut armastust avaldama...kes oleks valmis minuga iga kell luurele minema ning maailma teise otsa seiklusi otsima minema...ja mina temaga! Ja me armastaksime teineteist elu lõpuni!


Mulle meeldivad muinasjutud, ma ei väsi nendesse uskumast...õieti keeldun nendesse mitteuskumast:) lapsik, mis?
Aga kes ütles, et Printsi Valgel Hobusel pole olemas...?
Kavatsen Teile kunagi veel vastupidist tõestada!



Ma lähen nüüd unejuttu lugema...Muinasjutud muide;)
P.S. olen oma haigusest täiesti teadlik, kuid mittevastutav! Diagnoos: sünnist saadik hingelt romantik...põhjani!

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Su unistus saagu teoks!

Maarit ütles ...

...laena tiibu, äkki siis lähebki;)

tänan, kallis Ingel, Su heasoovlikul lahkusel pole piire...:)

Anonüümne ütles ...

Chubiduaaa... miks just pankurist noormeest?:D Maarit, ma tean küll, et sa kunagi omale pankurist meest ei saa, kuigi mulle meeldib ikkagi kahelda asjades, mis nii kindlad näivad:P

Ja miljoneid pole ka vaja ilmselt, suurt tahet on vaid vaja.

Nii, et... hakka aga peale!

Ma võin tulla veidiks taimi istutama:P

Maarit ütles ...

hea mees ... sa põhimõtteliselt nullisid praegu kogu mu plaan B!!! tänks! Ja kust sa tead et ma ei saaks endale pankurit? Äkki ma lihtsalt ei tahaks...

ega sina kaa endale modelli ei saa-...ega tahagi ju...:)

või tema tuleb taimi istutama...
maasikataimi väää??? :D

Anonüümne ütles ...

Ma võin kibuvitsataimi ka istutada - kõigeks valmis. Ainult Sinu jaoks!:)

Pakuri võid sa loomulikult saada iga kell, pidasin vaid silmas seda, et sa never lihtsalt pankurit ei võtaks. Vähemasti oled sa nii alati öelnud:)

Aga modelli võtaks küll:)

Mul on ka diagnoos: angiin:P Usu mind, hingelt romantik on tuhat korda etem diagnoos:(
Kade!:)

Anonüümne ütles ...

Mait ongi prints valgel hobusel :)

Unknown ütles ...

kellegi jaoks kindlasti! :)