12 oktoober 2008

Málaga Filharmoonia Orkester

Wellllll......ma käisin oma esimesel kontserdil Málagas  - Málaga Sümfooniaorkester!
Kontserdimajaks osutus kesklinnas asuv Teatro Cervantes! Akustika on rohkem küll sõnateatri moodi, kuid teater ise on päris kena ja armas. Orkestriliikmete hulgas oli võibolla 6 hispaanlast ning ülejäänud nimed, nagu kavalehelt lugeda võis, olid bulgaaria, ukraina ja vene päritolu. Loomulikult ka vähemalt kolm sakslast!
Kontserdil esitati Tšaikovski 3ndat klaverikontserti ning "Manfred'it ". Tase....nooooooh...kuidas nüüd viisakalt väljendada... (p.s.mulle meenus millegipärast minu endine töökoht Estonia ooperis, sest mõned tegelaskujud...prototüübid orkestrist meenutasid mulle kodust töökohta.) Üks tšellomängija oli täpipealt Sirje Juhkam...täpipealt! Teise viiuli kontsertmeistril olid päikseprillid ees (rannailmad ilmselt mõjuvad), metsasarved panid vahepeal täiiiiega kala...(vabandust väljenduse eest) ... kontsert oli kokkuvõttes ikka väga jube! 
Pianist polnud kehv, kuid millegagi juskui ei hiilanud ka! Orkester ei saanud muidugi tema saatmisega väga suurepäraselt hakkama. Steinway kõlas nagu oleks kaas kinni ning sordiin peal...kahju solistist. Ainsad märkimisväärsed lülid orkestris olid esimene flööt, esimene oboe ning vioola kontsertmeister! Dirigent...ehh...kes ta oligi?Ei mäleta...
Sümfoonia....noh...las ta jääda

Igal juhul, nüüd tean, et sinna ma enam ei lähe! Kui just pole väga intrigeeriv kava..
Ma loodan, et asi oli lihtsalt selles, et hooaeg alles algas, ma tõesti loodan!

Igatsen ERSOt... :S 

2 kommentaari:

klaveriosakond ütles ...

Nojah... !!! meie siin jälle vaatasime CC PLaza kinosaalis otseülekandes Metropolitan Operast Starussi Salome´d (Karita Mattila)
Kvaliteet sisu poolest oli ikka vapustav!!! (helikvaliteet muidugi mitte niii väga hea...).
Nendel oli seal kelle kusagil üks või nii, meil algas kell kaheksa õhtul. Tegi ikka maailma suuremaks küll... Tervisi Sulle sinna, ole siis vahva, kallis Maarit!
Piret

Anonüümne ütles ...

vaja kontrollida:)