20 september 2008

Vamos a la playa?

Peale seda, kui olin õhtul pikalt emme ja issiga skaipinud, mõtlesin, et oleks ju tore veidi toas mööbeldada - tulemuseks oli hoopis ruumikam väike tuba ning veidike loogilisem paigutus. 
Tüdrukute kaasa pandud pildid juba kaunistavad seinu ning üsna kodune ja hubane olemine on! 
Täna hommikul paistis jälle päike. Tegelikult paistab siin iga päev päike, aga ma kunagi ei usu seda enne, kui olen oma välimise aknaruloo üleskerinud!
Kuna on laupäev, siis ainus variant oli minna RANDA!!! 29 kraadi õhk ja ei julge öelda kui soe vesi! Kuna ma ujuja ei ole, siis käisin vaid jalgupidi vees - super!
... ja veel mõnus vahemere summer breeze.. 
Eriti palju inimesi seal polnud...eks põhihooaeg on nende jaoks läbi, vaid mõned hullud turistid ning pruuniks kõrbenud vanemad senjorad. 
Ainuke asi, milles pettusin oli ranna "liiv" mis polnudki liiv, vaid väikeste kivide segu, mis jäi jalgade külge kinni. 
Kui tagasi linna poole kõmpisin, siis üks mees pakkus mulle tööd :D - tuli juurde ja küsis, et kas ma ei tahaks tema sekretariks hakata:D jjjjjjjahhhhh! ei kommentaari!

Linnas sõin veel ühe suure mõnusa jäätise ning pöördusin kodu poole. 
Olen juba kahe päevaga harjunud hispaanlaste moodi siestat pidama ja magan u neljast kuueni:D Kodus seda ei juhtuks...aga siin...

Kooli lähen alles esmaspäeval!
eks näis, mis homme saab...

Kommentaare ei ole: