05 september 2007

sos


Kasutasin juhust, et olen üksi kodus ning ostsin endale hunniku head-paremat, panin arvuti käima, seadsin end mõnusalt laua juurde lohistatud mugavasse tugitooli lösutama ja vajutasin "play" - jah, "Sex And The City" neljas hooaeg! KUI hea ajaviide!!! Eriti, kui oled in-the-middle-of-the-crises... ning ulatad käe antidepressantidele.


Siin ma siis istun...jälle sügis, jälle üksildus ja kell on pool 3...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oi, antidepressandid on võhikutelelaiskadele, kes ei viitsi liigutada ega tea, et depressioon on tüüpiline haigus neile, kes teevad istuvat tööd,ootavad maailmalt võimatut ja ei oska isetult armastada.

Maarit ütles ...

Esiteks - ma ei oota maailmalt võimatut!
Teiseks jah, mul on istuv töö...paraku olen tšellist ning paraku tšellistid istuvad!
Kolmandaks - palun defineerida isetu armastus...
...sest kui armastust seob sinu enese tundeis, siis kuidas see isetu saab olla? Või sain ma väga valesti aru?
Või on isetuse vastand isekas? aga kas isekas armastaja on üldse olemas?
vastake palun...