23 juuli 2007

Schönbrunn

Käisin eile Kanako ja Sayakaga Schönbrunnis! Need minu uued jaapanlannadest s6brannad on ju nii toredad, nad vaimustuvad iga asja peale ja tahavad pilti teha...ometi rääkida nad minuga ei oska...mina nendega kah mitte, sest pole vahet kas ma ütlen ei v6i ja lähme sinna v6i tänna...no nemad ikka "eeeehh...kosadhjadhfVB"
p6nev! Aga loss ise on superilus! Kogu see Habsburgide asi...nojah...ajalugu on üks valdkond, millega ma v6in väga ämbrisse astuda, andku mu kallis ajaloo6petaja T6ivi Vallmann mulle andeks! Siinkohal ma ei hakka teile Schönbrunni ajalugu proovima jutustada! Kuid ütlen lihtsalt, et mulle jättis see kustumatu mulje!

6htul tahtsin kontserdile minna aga ei leidnud kontserdipaika üles! Tuli välja, et see asus natuke Viinist väljas, Badenis! Noh sinna ma s6itsingi...mingi üle tunni aja...ja siis sain aru et ma olen vales peatuses maha tulnud...no siis ma k6mpisin edasi u kolm peatust, sest vahepeal rongi ei tulnud..ja siis läksin järgmise rongi peale...no aga ikka ei tundunud see just see koht olema kus kontsert olla v6iks! kuna oli pühapäev, siis ei liikunud ka eriti palju inimesi kelle käest oleks küsida saanud...mingid kahtlased türklased ainult, kes vilistasid vastikult! ma m6tlesin et millise terariista ma oma kotist välja v6lun, juhul kui nad peaks mulle järele tulema...aga 6nneks läks see rahulikult ning nad ei tülitanud mind!
No...kell oli juba 8 läbi ning kontsert oli hakanud 19.30...olin juba vihane ja tüdinenud...ning otsisin üles tagasimineva suuna peatuse! 6nneks oli rong ees ning sain turvaliselt Viini tagasi!
Olin nii näljane, et v6tsin Karlsplatzilt kebabi putkast väikse pitsa ja s6in selle ära!

vaat sellised seiklused...

aga kolmapäeval on minu sünnipäev...arvatavasti istun üksi hotelli baaris, joon valget veini ning laulan endale m6ttes "...happy birthday to Me..."

ciao!

Kommentaare ei ole: