14 jaanuar 2006

...öine uitamine...


...vahest kõlabki see imelikult ... kuid und lihtsalt enam ei tule...kuulan Norah`t...ja mitte mitdagi parata ei saa, et sõba silmale ei saa...:)
Kurbus hõlmab hinge (võibolla) ...
Sõpradega oli pidu...ja uskumatu kuid tõsi...olen viimane kes veel üleval...(mõnikord on peod karmimad, kuid seekord leebe...). Sõbrad on üle kõige...
Mõtted uitavad ringi ses suures maailmas, tunnetan seda sõnul seletamatut miskit enda sees, ümber, mõttes, lihases...veres...mis see küll olla võiks...
Milleks mõelda niii palju, kui saab mõelda vähem...kergem oleks....või mitte?
Käisin täna Tallinna Kammerorkestri kontserdil...jahh...see pole enam see, mis varem...Kaljuste juhatamine oli super, kuid orkester...ei, arenemine tekib alles paari aastaga, kui nad liiga palju uusi juurde ei võta...Pärti mängiti...see oli muidugi muusika, mis rääkis enda eest...sõnu pole rohkem vajagi nagu...külmavärinad läbisid mind vähemalt 5 korda ikkagi...mis sellest, et esitus ei kannatanud väga kriitikat....
See muusika paneb lihtsalt endasse vaatama.....müstiline...rohkem pole öelda midagi....

...pealegi on öö...jahh...

mul on öelda nii palju, kuid ometi vähe...
...ma ei söö, ei maga,
...mõtlen vaid tähtedest ja kuust, mis sinna kaugele jäävad...

...oo ajatu unelm...sinna võib uppuda.....selles unistuses, sulnis.....seal võib kaua elada...oma 20 ja pool aastat hakkab täis tiksuma...

oo suur saatus, mis sul veel öelda on....kardan mõelda....

...armastan armastada...

...see see tunne ongi ju....

...oi ma olen plindris...

5 kommentaari:

Mait ütles ...

Tere, Maarit:)

"Rahulolu saladus seisneb teadmises,
kuidas nautida olemasolevat ja kaotada igatsus asjade järgi,
mis on sinu haardeulatusest väljas."

mõtle ikka ilusaid mõtteid.

Maarit ütles ...

Tere Mait:) aga kuidas siis teisiti ...mina mõtlen ikka ja alati ilusaid mõtteid...

..aga rahuloluga on nii nagu ta on...mulle meeldivad asjad, mis on haardeulatusest väljas...kas pole see viga inimkonnas eksisteerinud juba sajandeid...?
kahtlemata naudin ka omamoodi olemasolevat...;)

Anonüümne ütles ...

..minu meelest on selline rahulolu kiire muutuma kopitamiseks ja siis peab hakkama haaret laiendama.Kysimus on lihtsalt,kas oled piisavalt tugev tegemaks seda otsust...muuta k6ik ja saavutada rohkem :)

Maarit ütles ...

ma tean et igal juhul "ma" on võimeline selleks...tema on minu suur eeskuju...parim sõbranna, kes iial olla võiks....ja kopitanud oleme me tõesti kõik liialt kaua...nii...mis edasi saab`???ma olen nõus mittekopitama...muutumise ja muutmise koha pealt pole ma nii kindel...

Anonüümne ütles ...

Keep up the good work »