25 juuni 2008

Muutused


Täna hommikul ärkasin telefonihelina peale. Helistajaks oli akadeemia välissuhete spetsialist K, kes on juhtumisi ka minu hea sõbranna. Ta teatas mulle säärase rõõmusõnumi, mida mu kõrvad on lootnud juba väga ammu kuulda. Ma lähen välismaale õppima! LÕPUKS OMETI! Mind võeti vastu Hispaaniasse, Málaga muusikaakadeemiasse! See on ääretult tore uudis! See väike vahemereäärne Picasso sünnilinn on 365 päeva aastas päikest täis ning ma ei jõua ära oodata, millal sinna saan! Jään sinna septembrist juunini.
Eks elu ole muutusi täis. Vahel on nad väikesed, vahel suured. See muutus ilmselt teeb suure pöörde mu elus. Ja ma ootan seda huviga. Millised võimalused, millised elamused....

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Assaraks, see on ju vahemere ääres: http://www.malagainformation.com/images/malaga-andalucia-big.gif

nämm